Shoutbox archive
avatar
I think I had the same avatar back then too. Can't remember.
avatar
Yeah I do. I don't know why this piece of information was available to me, but it was. Brains are amazing sometimes.
avatar
lol surprised ppl still remember my old username <3
avatar
Good afternoon former Judge
avatar
good afternoon everyone
avatar
Lets get the party started
avatar
Well the first football game over the Season... was..... a snooze fest raining little yellow flags.
avatar
Agree Xeno, it's preseason for christ's sake.
avatar
Damn people are being negative over a preseason game? Ill tell you what i saw.... We have some pretty good depth and most positions...... (also give someone else a shot at #1 RT )
avatar
Well that explains the helmet, Van Houten!
avatar
I jumped ship years ago. Unfortunately I hit the bottom deck instead of the water.
avatar
One bad preseason game and everyone is jumping ship!
avatar
True that Xeno....
avatar
he was suppose to make the team better and throws 4 ints... gotta be smarter with the ball
avatar
Yeah but lets not act like this is manziels first game or first bad one....
avatar
I'd agree there Jake....one bad game does not make a career. We'll see how he does with more practice.
avatar
The first two picks we're not that bad one was on a zone blitz and the other off the reciever hands. I think his 4th one was on a 3rd down( which is equivalent of a 4th down) obviously not what you want but I would not say his career over either.
avatar
IDK man....running around throwing off your backfoot up for grabs didn't look like the box score jipped him too much. The one pick was a tip, but the other three were horrible throws
avatar
I Watched the game it didn't look as bad as the box score would indicate.
avatar
I read about it. Sounds like he had a stellar game. lol